Drogi Uczniu!
Zachęcam Ciebie serdecznie do wykonania zadań, które pomogą Tobie w opanowaniu materiału z rozdziału 5. Ćwicz, powtarzaj i pamiętaj, żeby próbować samemu wpaść na dane słówko! Daję Tobie słowniczek, ale mózg, żeby się nauczyć, musi sam na coś wpaść 😉

Drogi Rodzicu!
Aby pomóc uczniom w opanowaniu słownictwa  z rozdziału 4 przygotowałam różne zadania. Wzięłam tutaj pod uwagę różne możliwości uczniów oraz sposoby nauki.

Drogi Nauczycielu!
Cieszę się ogromnie, że wraz ze swoimi uczniami korzystasz z przygotowanych przeze mnie materiałów!

1. Places in town

2. was/were

3. Wskazywanie i pytanie o drogę

Część 1 – Słownictwo z zakresu miejsc w mieście. Popatrz, przeczytaj, zasłoń, a następnie spróbuj sam/a wpaść na zasłonięte miejsce, dopiero wtedy sprawdź, czy dobrze powiedziałeś/łaś.

Zadanie 1 – Powtarzaj słówka przez 5 minut. Pamiętaj, zanim sprawdzisz prawidłową odpowiedź, sam musisz ją głośno powiedzieć. Nie wystarczy czytać fiszki. Twój mózg sam musi pomyśleć, zanim zobaczy odpowiedź. Tylko w ten sposób jesteś w stanie nauczyć się słówek.

Zadanie 2 – Dopasuj słowa. Zagraj kilka razy i pobij swój rekord 😉

Zadanie 3 – Dopasuj.

Zadanie 4 – Wybierz poprawną odpowiedź.

Zadanie 5 – Czas na gierkę.

Zadanie 6 – Musisz także rozumieć, co robi się w danym miejscu.

Zadanie 7 –

WAS/WERE